Harmonogram :)))

2. června 2013 v 13:24 | Lexy |  O mě
Takže pro tenhle týden to bude s cvičením vypadat takto -
Sobota (1.6) - hodina kolo, 20 minut posilování břicha, 20 minut posilování boků
Neděle (2.6) - půl hodiny kolo, půl hodiny běhání, 20 minut posilování břicha, 20 minut posilování boků
Pondělí (3.6) - půl hodiny kolo, 20 minut posilování břicha, 20 minut posilování boků
Úterý (4.6) - půl hodiny běhání, 20 minut posilování břicha, 20 minut posilování boků, 20 minut kolo
Středa (5.7) - 20 minut kolo, volno
Čtvrtek (6.7) - půl hodiny běhání, 20 minut posilování břicha, 20 minut posilování boků, 20 minut kolo
Pátek (7.7) - půl hodiny běhání, 20 posilování břicha, 20 minut posilování boků
zdroj - http://karolana.blog.cz/ :) splněné cviky budu dávat tučným písmem...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 callmebaby callmebaby | Web | 2. června 2013 v 13:39 | Reagovat

Drž sa !!
nechceš spřatelit ? :)

2 Adrienne Adrienne | Web | 2. června 2013 v 14:14 | Reagovat

já to nikdy nedodržím :D vždycky si sama sobě toho tolik naslibuju ale nikdo to nedodržím :D
- btw. nechceš spřátelit ?:))) když tak se mě ale ještě ozvy na blog ;))

3 Sisley Sisley | Web | 2. června 2013 v 22:08 | Reagovat

Ahoj, ráda spřátelím... Týjo, to je dost pohybu, snad to zvládneš já s mojí nulovou kondičkou bych po prvním dnu asi umřela :-)

4 Sisley Sisley | Web | 2. června 2013 v 22:41 | Reagovat

Tak snad to vydržíme, já to mám na 3 dny, doufám že ty to máš taky na chvíli...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama